dåligt bloggande

2010-03-11, 13:25:25 / Kategori: musik/videoklipp

inte bloggat på flera dagar nu, har väl tröttnat lite
men sånt händer väl ?
i går åkte jag hem från skolan för har skit ont i huvudet o hals & dö förskyld -.- Blääää på det
säkert blivit sjuk bara för när vi var i romme vare nån j*vla unge som snodde min väska med kamera,
skor o allt! så jag fick springa runt i strumpor på resan hem! onödigt säger jag bara
men annars var romme en dag man sent glömmer ;)
inga bilder den dag bå grund av glömde ju kameran i väskan o sen varen borta..
jaja vad kan man göra åt saken förutom att bli lite mindre blond till nästa gång.

nu är jag hemma från skolan o kan knappt andas känns det som, allt jag vill nu är att bli
FRISK liksom jag vill inte vara sjuk o verkligen inte i morgon när det är fredag
så nu ska jag bli frisk puss o kram

en sak bara HATAR när folk inte är sociala på sms när man har grymt tråkigt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?