Glass

2010-03-13, 00:15:53 / Kategori: en vanlig dag

tråkigaste fredagen i mitt liv.
sjuk o har inte kunnat träffa en ändaste människa.
fast har pratat med mina älsklingar i telefon nästan hela dagen (Y)
fast nu mår jag mkt bättre än i går o i morse, så tummen upp på det
känner att jag börjar bli en smula rast lös på att bara ligga hemma o inte göra istortsätt ingeting
så jag längtar tills på måndag lite, ytterst lite. fast det är inte säkert att jag är helt frisk då heller
hoppas hoppas
nu ligger jag o äter glass med colla sås, mums
har faktiskt inte ätit så mkt gosaker som jag brukar göra när jag är sjuk
ett plus ikanten, juste har brutit mitt godis förbud förlänge sen.
mörkat det lite småt

ska krypa ner i min mysiga säng nu, puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?