helt enkelt söndag

2010-03-14, 11:32:12 / Kategori: en vanlig dag
godmorgon alla goa människor!
hoppas alla sovit lika gott som mig, hahah
vakna inte för så jätte länge sen o nu ska jag snart äta frukost.
vid kvart i ett ska jag o emelie åka in till sporthallen o stå i kiosken.
inte det roligaste men vad gör man inte för sin kompis o sin förening ;)
sen så spelar "vi" asså inte jag men laget mot mariefred halv tre.
Nu får ni ta o vinna tjejer. göran ringde tidigare i morse o ville att jag skulle
spela ändå fast jag inte var uttagen, men min pappa sa nej för jag fortfarande
inte är helt frisk. så det var tur att inte jag svara då hade jag säkert sakt ja o då hade
inte blivit bra ;) nu vet jag hur man gör med min webbcam (Y)

 

morgon frilla o inge smink toppa detta!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?