ingen skola i morgon

2010-03-14, 23:03:12 / Kategori: en vanlig dag
som sagt blir det ingen skola i morgon för mig,det här är nog första gången
jag inte skulle villa vara hemma ist,börjar bli sjukt iriterande att vara hemma
o typ aldrig bli frisk. tänk om man aldrig skulle bli frisk :O
min kväll blev inte så mkt plugga som jag hade tänkt mig men jag har pluggat!
ska väl snart sova men är skit pigg, wiiiiiiiii

jag har verkligen kommit på mig själv.
tänker inte gå in på för mkt ditaljer.
men måt så j*vla dålig under så j*vla lång
tid. asså det är faan inte utsidan som bara räknas
det är innsidan till nästan hundra procent för innsidan kan göra utsidan bra.
ändå fast utsidan är desslike.

vete fan vad jag fick det i från men, det känndes bara att skriva"
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?