kan inte sova

2010-03-01, 02:14:17 / Kategori: en vanlig dag
jag kan verkligen inte sova.
asså får snart damp på mig själv,kommer inte orka
något i morgon o kommer se ut som ett lik.
fattar egentligen inte vrf jag skriver det här inlägget
ingen är ju uppe nu o läser, förutom lilla jag
hoppas alla får en skön skönhetsömn

SannaNilsson.

Sv; Hej vännen eftersom min frågestund redan är slut så besvarar jag dina frågor här ! :)



1. jag kommer mycket väll när du spelade med oss, vi hade grymnt kul :)

2. BRA MINNEN !

3. bra och bra men jag höjer mig efter varje prov som går så det känns som jag är på väg till att bli bättre än vad jag är ;)

4. haha, ojj, det kan jag inte säga här ebba ;) haha!

5. vi ska ses närsom helst för du är grymt saknad!

och när vi ses kan jag berätta vem den snyggaste på skolan är , puss älskar dig ! :)



2010-03-01, 16:09:19 URL: http://sannasnilsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?