lill lördag med tasevski

2010-03-03, 23:15:58 / Kategori: en vanlig dag
kan säga att dagen börja med en försovning ;) vakna tio i 8
så fick bara sätta på mig nåt äta lite o dra till skolan (drogad)
men ledsen för det , nepp
skol dagen var väl bra men riktigt långtråkig!
emelie den muppen var ju sjuk idag oxå så det gjorde ju dagen
mkt bättre -.- krya på dig älskling <3

när skolan var slut tog jag o jossan bussen hem till mig på ARNÖ
HAHAH
kommer aldrig kunna sluta skratta åt hur knäppa vi är.
vi är arnös nya gengster power.  allt snurrar, jag lovar

sen träning som gick galet till, nej men den var rätt seg o kan inte
säga att det var min bästa prestation, men som sagt kommer tillbaka på lördag.

förlåt för dålig uppdatering,men har inte måt bra alls!
inte änns orkat skriva om det, men vi hoppar över den biten nu också. puss

inte från idag ;)

här kommer min favorit låt alla gullungar, så håll i hatten eller vad ni har!

omg ni fattar inte hur mkt jag garva när linnea spela den här för mig första gången



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?