onsdag

2010-03-31, 23:01:44 / Kategori: en vanlig dag

skolan gick faktiskt rätt bra för mig idag. tycker jag iaf
sen hem till matilda, sen kom vår älskade emelie oxå sen har vi bara sjunigt o haft det
super bra som alltid lr hur man nu ska skriva ;)
idag var dom o fota huset, har inte direckt viljat säga det så alla vet. vet inte egentligen vrf
har väl bara känts lite jobbigt,men jaja vem bryr sig mina föräldrar håller på att skilja sig om nån nu
undrar vrf  nån fotat huset. fast det viste de flesta redan.vet inte riktigt när vi ska flytta ut o inte riktigt
vart jag ska bo nån stans heller, men dt lär jag väl märka!

i morgon är dt första april o då får man luras så akta er för mig för dt där är jag riktigt bra på.
HAHAH min pappas födelsedag är i morgon också, han är ett riktigt april skämt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?