jag heter pär o jag gillar bläbär

2010-10-12, 22:39:25 / Kategori: en vanlig dag

skolan har väl inte varit så märkvärdig
efter skolan följde jag matilda nästan hela vägen hem, sen cyklade jag vidare
till älskling. sen var jag där ända tills jag var tvungen att dra på träningen som börja vid sju
som jag ändå inte kunde vara med på iaf för har fått ett skit stort skavsår på hälen efter mitt fotskyd lr
vad man ska kalla det. så fick sitta på rosvalla o plugga framska (Y)
nu ligger jag o väntar på att ph ska gå ingen. misa ju första visningen idag eller hur man säger.

var på boda borg igår med mkt skratt o onda knän/fötter. kan ju säga att smidighet inte är min grej, men vi var gryma! klarade alla banor förutom fyra som vi klart tar nästa gång!










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?