man ba blåser bort

2010-10-07, 19:31:38 / Kategori: en vanlig dag

vaknade rätt sent i morse så det var bara att stiga upp o gå till skolan nästan.
när jag kommer ut genom porten öste regnet ner, så höll på att blåsa bort när jag gick till skolan
som tur var kom sara o hennes pappa o rädda mig, så sista biten åkte jag bil med dom
fick se mitt biologi prov idag, fick vg+ inte misnöjd men om jag skrivit en mening om en sak som jag egentligen kunde hade jag fått mvg så deet var en aning surt..
etfer skolan mötte jag tasevski o vi gick ner på stan o satte oss på donken o bara sancka om allt möjligt
efter ett tag på stan gick vi hem till mig o bara satt o lata oss

När jossan åkt hem, gick mamma o köpte pizza ^^
nu fryser jag i hjäl under mitt täke och försöker anstränga mig för att värka intresserad av att plugga




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?