skol DM

2010-10-21, 23:04:39 / Kategori: en vanlig dag
vakande vid 6 i morse,men tvingade mig upp tjugo över
sen åt jag frukost o byte om, för att senar knalla ner till bt
där ifrån tog vi alla goa o morgon pigga fotbolls brudar bussen
till okle där vi skulle sepla. vi vann båda matcherna, Grymt!
kommer inte ihåg vad det blev riktigt, men det kvittar
gjorde illa min skadade fot igen,för glömde mitt skyd
men aja det går väl över snart får man hoppas, får bita ihop lite
det var svin kallt oxå,tårna dog.reten av kroppen oxå

efter vi spelat klart, tog vi bussen hem igen
jossan hängde med en stund
sen drog jag till sanna, som nu mera är min nya engelska lärare!
från sanna drog jag sen direkt till handbolls träningen





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?