tillsammans är vi tusen gånger starkare

2010-10-15, 23:36:26 / Kategori: en vanlig dag
dagen har varit riktigt bra, gick upp direkt när alarmet börja ringa, lr nästan iaf
han äta frukost o kom i tid till skolan. duktiga mig
sen har skoldagen bara flyttigt på. redskap är inget jag ska satsa på direkt
men klarade faktiskt att stå på händerna mot en väg, fast det krävdes några försök

efter skolan kom sanna hem till mig. vi satt en heldel vid datan o prata riktigt mkt
också hade det riktigt mysigt. sen gick vi o köpte pizza.
när vi ätit satt vi o åt tårta prata i ungefärr två timmar kanske mer
sen drog vi hos till bion o kollade på stusen gånger starkare!
riktig härlig film faktiskt, kan inte säga att den är den bästa jag sätt
men den var okej för att vara svensk o sen har jag ju läst boken också.
den ger en heldel härliga skratt o stunder, tycker den ändå är värd att se


älskar dig hjärtat

sanna/fotoblogg

älskar dig !

måste säga att du tog den snyggaste bilden på oss ;)

hahahaha



2010-10-15, 23:46:18 URL: http://ssannanilssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?