fotboll en sport skapad av kärlek

2011-01-30, 22:12:35 / Kategori: en vanlig dag
gick uppvid sju i morse för att åka till stockholm för att spela sm kval.
i första matchen fick vi möta 2010 gothia vinnare så det gick ju som det gick
men vi kämpade på bra o läde faktiskt en gång! sen blev det en vinst o ytligare en förlust
men vi är gryma iaf. men det värst är att det var sista gången vi spela i blåvitt..
tror inget annat lag har sån jäkla bra samanhållning som  vi och minnena med er ska
vi inte snacka om. går inte göra något annat än att älska er flickor ♥

nu svider mina ögon av trötthet så ska snart gå o sova
är verkligen helt slut o kroppen verker.. min rygg är cpp
ingen och mina knän är som två stora blåa handbollar  ajjj
men nu sitter jag o vätar på att nyheterna ska va slut så wallander
ska dra igång ingen




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?