my new beby in pink

2011-01-18, 18:51:47 / Kategori: en vanlig dag
i morse när ja vaknade var ja sjukt seg o råkade somna om efter mamma gått
så kom en aning sent, aja sånt som händer!
drog från skaolan lite innan två för skulle till kilopraktorn.. var så jävla rädd
att han typ skulle knäcka av ryggen på mig, hehe
men det gick skit bra! han viste verkligen vad han gjorde. det knäcktes o brakade en del
det hjälpte faktiskt o han hittade felet, men det gör fortfarande ont. men får inte träna
på hela veckan.. så missar matchen på fredag, jäkligt surt :(
men ska ditt igen nästa torsdag med hopp om att det blivit bättre och att ja får spela
i stockholm inför sm med fotbollen!

har köpt en ny fon i dag, min beby i rosa. fett stolt för den är urgullig
har lovar mig själv att aldrig tappa den lr iaf inte tvätta den eller kasta den i golvet
nu ska ja dra ner till rosvalla o snacka med mina tränare o glooo på brudaran när dom tränar



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?