be aggressive be be aggressive

2011-06-01, 22:38:08 / Kategori: en vanlig dag
tjingeling

blev att cykla ner till rosvalla och kolla matchen med matilda
riktigt kul att se, men synd att det blev förlust..
blev riktigt sugen på att spela också, sen så vare ju sjukt fint väder. extra plus
jag o matilda hade det skita mysigt på sidan där vi tog massa kort o skrattade åt linjemannen
som typ trodde vi var friends eller nåt.
hahah under en av våra fisparkar skulle nykvar ställa upp en mur när de skulle baka för avstånd.
då snubblade en av dom  baklänges.. hehe kanske inte låter så kul, men fyfaan det var det! hihihi
fast det va ju såklart bara ja o matilda som skrattade..

sen är ju frida o matilda för söta när de åker runt "hela" nyköping för att hitta mig o fråga om jag vill
hänga med ut till tystberga! men va tvungen att tacka nej för ska spela match med 97 orna i morgon vid
typ elva så hade liksom ikke funkat. blir istället mys med mamma







min alldeles egen lingeman.. yeaah




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?