en manad fran riktigt hemma

2011-06-23, 23:24:07 / Kategori: en vanlig dag
haft en underbars semester med massa bad sol shopping och en heldel skratt pa det!
tills igar da jag bade spyde o bara dog.. nej men har troligen fatt solsting :( lr nagot liknande
aja borjar bli battre nu iaf! forhoppningsvis ar det borta efter en god natts somn! som ni ser sa har jag inte svenska bokstaver.. imorgon blir det fira middsommar med svenska kyrkan vid poolen, mys
sen pa lordag blir det att flygga hem till regninga sverige! kommer hem vid 2 till nykoping. pa natten alltsa
sen blir det att packa om och vidare till halmstad pa elitlager med sormlandslaget
sa blir inge skrivande har! sen nar jag kommer hem dar ifran ar det en lr tva dagar hemma sen vidaren till goteborg med 95 tjejerna i handboll for att spela partile cup. nice! langtar
nu borjar jag verkligen sakna folk kanner jag o en manad utan att traffa de flesta...
speciellt matilda o ellen♥ ska forsoka ringa er nar jag kommer hem till sverige sa fort jag bara kan!

puss ha en bra middsommar



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?