slapp dag

2011-06-06, 23:37:26 / Kategori: en vanlig dag

sov till ett idag för va helt slut. sen blev det att plostra om fötterna efter alla bajs blåsor.
sen blev det mest tid framför tvn och datan innan jag drog ner och kollade på min fotbolls träning vid fem
när jag kom hem va mamma o bror hemma. skönt att slippa sova ensam hemma inatt
mamma hade köpt en skit fin bekini till mig också, skita bra till spanien
F***n bara fem dagar kvar till sol,bad,paraplydrinkar och ett långt sommarlov
men nu blir det sova o tagga skola och sen distriktslags träning i morgon med fotbollen. dom ringde efter
fotbolls matchen vi spelade mot f97 o ville att jag skulle komma o träna så det här är sista träningen innan dom tar ut laget till halmstad. nice




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?