sommarlov om exakt 17 timmar

2011-06-09, 16:53:31 / Kategori: en vanlig dag

tjenare.
igår att jag hos frisan från tre till halv sju och blev därför skit försendad till matchsamlingen.
men jag hann iaf. matchen slutade tyvärr med förlust. gnesta spelade jätte fin fotboll o vi helt tvärtom
enligt mig. det gick ju ganska bra för mig. aja håret blev jätte bra enligt mig också ;) olika nyanser från ljusbrunt till blondt! bild kommer upp i morgon.

idag har vi spelat fotbolls turnering i skolan och vi vann till och med över hockey klassen. hihi
vi slutade kanske halv två eftersom det började ösregna. cykla hem och duschade,satt på två tvättmaskiner duktig. och sen vidare till sjukgymnasten. nu blir det ner på stan med mamma måste hitta ett par snygga skor tills spanien o där efter blir det packa till spanien o fixa inför imorgon. puss


Mina ben från föra årets fotbolls tunering! yeaah


Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).



2011-07-20, 05:37:28 URL: http://smsalåna.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?