SOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAR snart så

2011-06-09, 23:24:28 / Kategori: en vanlig dag
tjenare mittbena
ligger nu i sängen och tänker. alltså shit va tiden gott fort. får ångest även
om det ska bli riktigt skönt med sommarlov! den tanken på att sommaren kanske går
ännu snabbare tar död på mig! men nog snackat om mina tankar.

Jag är taggad till tusen, var ett tag sen jag sminka mig o gjorde mig ordentligt iordning
så ska bli riktigt kul. speciellt om det blir bra! sen kvällen kommer bli bäst med min fine bäste vän
och mkt annat bra folk. efter firandet i skolan blir det lunch/fika med familjen massa mys o att börja packa
till spanien. den ända nacktdelen att vi åker på lördag är att jag måste hem ganska tidigt imorgon kväll, fast det
är ju ganska värt det trots allt.

men imorgon när jag kommer säga hejdå till klassen kommer jag dö av saknad. för tycker om alla så mkt och det
kommer bli sjukt tomt utan dom. även fast det inte är nian o sista gången vi säger hejdå så känns det jobbigt! vi har trotts allt blivit väldigt tajta. kan knappt tänka hur det kommer va om ett år, kommer gråta i floder...
men vi kommer ses i sommar de flesta iaf. kommer va lite tomt utan niorna nästa år också, men sånt får man väl leva med tyvärr!

men usch ja måste sluta va så nego!! ska faan va ledig i två månader. tagga sommaren 2011 känner på mig att det kommer toppa förra sommaren, vi hörs i morgon varma kramar


imorgon så står vi där igen.. som för ett år sen. ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?