Beat It.

2012-04-26, 21:55:55 / Kategori: en vanlig dag
för er som undrar så försvinner en bit av mitt huvud i ljuset.....
hemma för en timme tillbaka, jossan kom och hämta mig på sin moppe. då vi åkte
till rosvalla. körde rehab och massa armhävningar i regn. apkul att träffa alla igen
och haha alla tvingades göra armhävningar med mig bara för att jag inte gjort
några på flera månader och behövde därför hjälp. vilken laganda!! haha
jossan och jag var näst in till att hamna i lera när vi sladade med hennes moppe.
dog av garv. och de gjorde publiken också... så typiskt.

efter att blivit dränkt i vädret åkte vi hem till jossan, torkade oss lite fixa till håret.
sedan vidare till gumsbacken för fotografering och provning av overaller.
det gick väl helt okej, men jag lyckas ju allt med något, hehe.
har hunnit handlat inför engelska np imorgon också. de blev festis,vindruvor och
gott & blandat. lite sådär lagom. nu ska jag göra mig iordning för natten, sen
sätta på en bra film och krypa ner under täcket.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?