Dödare än död

2012-02-25, 16:21:58 / Kategori: en vanlig dag

Fredags kvällen spenderade jag med Emelie, vi hade en aning kaos till en början men sen tog vi en taxi till arnö vid halv elva till Lena. Där de va barty!
En aning random men ändå jäkligt bra, vid halv tre-tre drog ja Emelie Sara Sandra Marcus Bergman och Joel hem till Linus för att sova.. Värsta natten i mitt liv! Hehe trångt som fan, fem pers till en början i en 1.40 säng snacka dålig sömn. fast blev en hel del roliga samtalsämnen och goa skratt.

Vakna och mådde som jag förtjänade, men bättre än jag trodde, åt frukost/mat där sen gick jag över till Emelie eftersom hon smet hem i natt eftersom de va ju en aning snålt med utrymme.., hihi! Sen har vi bara knallat på stan och varit allmänt sombier!

Nu ligger vi på mitt rum och planerar kvällen! Får se vart vi hamnar till slut, ha det!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?