I am not afraid to walk this world alone

2012-02-12, 14:53:27 / Kategori: en vanlig dag
sämst på riktigt att blogga! men aja nu kör jag igen då.

min helg har vart riktigt bra.
fredags var jag hos elin med johanna och jossan. 
blev myskväll med en sjuk skräck film, riktigt kul att träffa
dom igen! de var så grymt längesen och dom va så grymt saknade.

igår pluggade jag lite kemi, som verkligen behövdes.
sen skjutsade mamma mig till emelie på arnö. där vi åt och bara tog det lungt.
vid sju drog vi hem till emil där också gustav och marcus var! 
sen blev det glo på melodifestivalen.. två jäkligt jobbiga skräckfilmer och en
sjuk komedi. Har inte skrattat så på länge. emelie och ja drog hem vid tre.
vi var lagom döda när hon skulle dra hem för att sen jobba, stackare

idag väntar plugga träning/match vi får se. ikväll blir det iaf kontoret, puss
saknar sommaren fett. vill va brun och galen igen



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?