mitt fucking lov. tills nu

2012-02-22, 00:55:01 / Kategori: en vanlig dag
helgen + måndag
i stor del tillbringade jag min helg med emelie, kollade på innebandy i fredags och hamnade sedan
hos emil med alex och linus. tidigare på dagen blev det också fika på stan med girlsen.
lördagen blev ganska slapp, men kvällen drog vi ut men vi hamnade till slut hos viktor med jesper, felix och ante.
söndagen blev ännu mer slapp, men blev ett besök hos joel. på kvällen kom evelina hit och det blev Big Brother uppe sittar kväll. massa goss
igår blev det såklart evis en stund därefter drog jag till gymet med emelie för att sedan dra till ellen.
vi blev sen hämtade av anton och spändera resten av kvällen där.
dagen har jag också spänderat med min bästis. vi har väl i stort sätt muppat oss framför kameran som vanligt.
sen drog vi ett tag till anton. bra dag helt enkelt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?