don't want to lose you

2012-06-06, 01:40:26 / Kategori: en vanlig dag
hejhopp. måndagen spänderade alla nior på skolan på ekensberg. då vi hade klasskamp!
vi hade tema 50-tal, snygga som fan mår jag säga! hade riktigt jäkla kul både i grenarna vi gjorde
och bara allmänt med klassen och de andra. haha en av grenarna var att man skulle snurra tio varv
och springa... haha blev så yrr att hela marken blev sen och de slutade med att jag hamnade i diket. lyckat.
vi hade riktigt tur med vädert också för när vi drog oss tillbaka hem så börja det ösregna så var inte direkt vacker
när jag cykla genom stan. men fan va bra ni är klassen. tränade min första fotbolls träning igår också. grymt kul, men jobbigare än så.

Idag hade vi sovmorgon till halv tolv som jag inte hade något vidare emot. städa skåpen kolla sommarshow och
hade avslutningslunch. sommarshowen sög förutom nellie o hennes syster, kärleksparet o fyra tjejer från sjuan.
så  ingen vidare standard. men middagen va jätte trevlig och blev en heldel skratt och skoj också. vi fick också reda på att vi blev delad två för bästa utklädnad på klasskampen. yeeaah. sen så var ju våran klass en aning mycket mer uppklädda än de andra, men aja wtf liksom.

efter skolan drog jag jennifer o linnea ner på stan, hitta en jätte fin kläning som jag ska inhandla imorgon. sen solade
vi och satt i kö länge.. sen har jag tränat handboll, ätir med mor bror och hans kompis på resturang sen bara chillat med jennifer och linnea hela kvällen! nice. har hunnit snacka med min saknade emelie i telefon också.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?