2012-03-15

2012-03-15, 22:56:21 / Kategori: en vanlig dag
skolan rulla på som vanligt, men var o tog blod prov hos skolsyster för att
kolla om mitt blodvärde var som vanlgt! eftersom jag alltid är trött. fast det var helt normalt.
grejen är nog att jag dragit ner på träningen eftersom jag är skadad o med de blir trött pga att kroppen
är van med att den rör på sig varje dag. blev också glo film på son och engelskan så ganska chill.

efter skolan möte jag jossan! var så sjukt längesen. läskigt längesen. vi gick hem till henne,
bakade lite eller allt var typ färdigt, men vi var duktiga ändå! sen satt vi på hennes rum och pratade
massa. vi bablade verkligen massa om lite allt möjligt. det kändes verkligen naturligt.

vid halv åtta följde hon mig till sporthallen för att jag skulle kolla min träning och köra rehab! körde verkligen stenhårt, blev verkligen helt lost i knät! hoppas de är possetivt. blev lite bänk också. behövdes eftersom jag inte har gymat på tre veckor...
svin gammal bild. hej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?