+++++

2012-03-18, 16:50:42 / Kategori: en vanlig dag
I fredags fick jag ett gått skratt när min fina klass åkte grillor på rosvalla.. haha vilka pärlor!
efter skolan drog jag hem till evelina, där vi prata massa åt god middag och lyssna på musik.
sen gickvi mot sporthallen för att kolla innebandy. därefter knalade vi vidare till mig för att kolla big brother.
sen blev det nån timme live efter de. vi offa också i oss chips o pepsi och planerade att vi skulle åka till england i början av sommaren! så nu ska vi spara massa o jobba så vi kan åka en lång helg till london. så grymt!

I går på dagen tog jag det bara lugnt och tränade knätt lite. vid fyra sluatde emelie och då hade vi tänkt dra till gymet som då redan var stängt... aja vi drog till arnö och var där i stort sätt hela kvallen, vi gick till icka en snabbis med emelies lilla syster sen låg vi bara på emelies sum och hade det allmänt bra! men vid nio drog vi in till joel där också linus o markus var. vi gjorde väl inget speciellt, bara prata o kolla på 8 mile. blev att sova kvar där. vi vakna runt halv ett, åt frulle och var allmänt sega. sen vandrade vi hemåt vid halv tre kanske, kilade för bi eve och hämtade min väska också!
ikväll blir det bio med familjen puss.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?