it's not that i'm angry, it's that you broke me.

2012-03-31, 23:42:46 / Kategori: en vanlig dag
min lördag har varit litte upp och ner men har haft en riktigt skön kväll.
tog ju en promenad med jossan, då vi träffa på ken agge och några mer hockey
killar. extra roligt att få hälsa på ken. va så sjukt länge sen.
till störst del pratade jag o jossan om gårdagen, men även om allt mellan himel och helvetet.

gick hem till henne "plugga" lite. sen var vi sisådär allmänt muppiga och tog de fina bilder
på inlägget under. skulle ha träffat linnea och sandra men eftersom jag skulle hem skapligt
och hon upp 7 imorgon så tyckte vi att det fick bli en annan gång, synd nog! vi tog också
en lång promenad till stenkulla för skulle möta markus o få min telefon, sen efter vi ståt där
i en kvart ringer ja joel o då har markus redan vart där o åkt.. ville sjunka genom jorden då!
aja har ändå inga pengar så klarar mig nog utan. när vi kom in från kylan satte vi oss och åt
fruktsallad,kaka och glass. sjukt gott.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?