smile for me

2012-03-22, 22:53:39 / Kategori: en vanlig dag
Nu har jag latat mig i nästan två timmar och pluggat i en. är nästan hundra procentig på asiens länder på seterra, har skrivit en jobbansökan till svenskan och ahr pluggat engelska gramatik. kan man vara mer stolt över mig.nej är svaret alla bör älska mig nu.tack. fast är en aning död efter min svåra ansträngning så ska lägga mig och kolla bb live ett tag! fast måste tyvärr också läsa lite men eftersom sängen är så mjuk kanske jag hinner somna.."weird tjej"

Hoppas på ännu mer sol imorgon, men det blir troligen 15 grader och moln.. depp! för vill verkligen kunna lägga mig nån stan och sola och slippa frysa. veckan har gått jäkligt fort nu när man tänker efter. fredag imorgon, djup suck av lättnad


'
Fem dagar kvar! dör av längtan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?