i'm tired.. but i'm going to do it anyway

2012-05-24, 21:13:34 / Kategori: en vanlig dag
idag har jag haft friluftsdag. vi har haft statsorgentering/vandring.
hade sovmorgon till halv tio som var helt underbart, sen samlades vi på skolan
för att sedan få gåtor och kartor! vi skulle ta kort på de gotår och platser vi hittat.
vi blev en grupp av mig, matilda L, lovisa,sandra och maria.hade inga alls förväntningar
på dagen, men det visade sig va riktigt kul. vi alla hade humöret på topp och tog kort på allt
från oss till random människor vi gick fram till! vi fick extra poäng för kort med kändisar... så
vi fick ta och hitta våra egna! haha. vi löste alla gåtor och hitta alla platser. solen tog son f**n
och vi fick en heldel motion. dagen slutade halv ett vid hållet där vi moffa i oss festis och korv.

sen vandra jag och matilda till stan och la oss och sola på hennes gård. riktigt jävla underbart.
prata massa och även med hennes granne. en sjukt trevlig 23 åring eller något sånt! fast tror vi låg i
solen lite för länge.. för när vi gick mot stan vid fyra tiden hade jag fått solexem.. men innte konstigt
har varit i solen hela vecka + ute hela dagen idag! blev lite glass på donken som slut på den fina dagen.
möte också upp emelie nu lite senare, prata lite och fick tillbaka min laddare!
bilder från dagen kommer upp senare, väntar på att matilda ska lägga upp de först.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?