DÅLIG UPPDATERING

2010-02-24, 22:56:42 / Kategori: en vanlig dag

hej hopp
nu har halva sportlovet gått o jag har väl inte gjort nåt specielt kan dra allt lite snabbt
men ändå ganska oprofsigt, för som sagt kan jag inte fixa såna dära grejsimojser som alla andra som bloggar kan ;) iaf det här har jag gjort för dom som orkar bry sig :

Fredag: skola sen sova o massa skoj med jossan :D

Lördag: va med jossan till sju, sen mys kväll med mamma (melodifestivalen)

Söndag: trög dag, sen match som vi förlorade -.-

Måndag: kolla film o myste med matilda ericson, sen träffa matilda o vi gick till linus o joel o kolla saw

Tisdag: åt frukost hos matilda sen drog vi över till linus o joel en stud

Idag: efter längtad fotbolls träning, sen träffat världens bästa linnea & sen drog jag hem till matilda

Imorgon: ska jag o matilda åka in till joel o träffa han o linus ;)

förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tillgång till min dator för mina föräldrar tog den ifrån mig, inga mer ditaljer. men ni har ju iaf fått en kort sammanfattning om dagarna jag inte skrivit om men ska killa




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?