ett inlägg

2010-02-11, 23:22:35 / Kategori: en vanlig dag

dagen har rullat på rätt bra, fick skjuts till skolan av mamma kom kanske lite väl tidigt men jaja kom inte försent iaf! sen bild i en halv timme för sen skulle jag o matilda gå till kuraton eller vad man säger. andra gången vi går ditt tillsammans, vi pratade om hur vi ska undvika att komma försent o stötta varandra på ett bättre sätt i skolan (y) ett lycka till kanske?
sen jobba jag undan dagen ganska fort, fast engelskan var rätt galen idag kan man säga, hahah svårt att förklara vad som hände men ja linnea o matilda hade kul iaf :D
efter skolan följde linnea med mig hem och vi gjorde melis o myste med film först wallander sen harry potter. vi kollade också igenom gamla fast grymt galna o roliga videos. linnea den här dagen var värd guld o var grymt efter längtad! du betyder så jävla mkt för mig o har verkligen saknat dig, ändå fast vi nästan träffas varje dag i skolan så äre inte som på herrhagen direkt ;) hahah men på tisdag ska vi ha skoj igen.älskar dig!
har också haft handbolls träning, inte vidare jobbig men ändå rolig. rumpahhh
jag har varit jätte dålig på att skriva också, men det är först o främst för mitt internet funkar bara var tionde min o sen för har haft så mkt att tänka på så har glömmt bort helt enkelt.

vill bara lägga till att jag är ett problembarn som bara skaffar problem vad jag äm säger eller gör*



lite suddig bild,men ändå så fin!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?