huvud värk

2010-02-21, 23:50:11 / Kategori: en vanlig dag

har grymt ont i huvudet & har haft det nästan hela kvällen.
har inte heler orkat ta nån iprem eller nåt sånt,så lat var jag tydligen.

skulle ha träffat linnea ikväll men det blev inte så skulle ringt henne,
fast då tog pappa min mobil! fick damp o då kunde jag ju såklart inte hennes
nummer utantill och sen när jag fick den tillbaka hade jag ingen ork att prata i telefon efter
att jag fick värsta utbrotet på min pappa. hehe det var inte kul!
men linnea vi måste ses på lovet o ha värsta mys kvällen med en skräkis o massa GODIS

hade tänkt att sova snart o hoppas på att jag vaknar upp med ett friskt huvud,om det nu skulle inträffa
Matilda älskling kommer hem i morgon, saknat henne jävligt mkt!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?