I skolan

2010-02-15, 13:04:09 / Kategori: en vanlig dag

världens segaste dag,  när jag sitter på bussen ringer matilda o säger att vi har sov morgon till tio över tio.
då fick jag lite halvt damp faktisk, men gick av bussen hos matilda. vi kollade på världens bästa film eller det var en grymt snygg kille i iaf :o  vi smälte framför tv:n
sen fixade vi oss sen gick vi när det var 45 min kavr tills vi börja bara för att få gå runt i vår mysiga skola -.-

på vägen till skolan pratade vi hur vi skulle ta livet av oss fråga inte vrf, hahah så jävla tröga vi är!
men jag o matilda + emelie ska hoppa från en hög bro i paris, hålla varandra i händerna o hoppa ner i vattnet, gulligt va. inte för att det skulle vara nån risk ;)

seanfarris2.jpg Sean Farris 2 image by aimejia

sean farris :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?