ifk nyköping vs kohlswa hk

2010-02-07, 10:53:22 / Kategori: en vanlig dag

har precis ätit frukost o känner mig rätt pigg faktiskt, vakna vid tio fast hade råkat sätta alarm på kvart över sex :S
ja idag blir det väl bara att ta det lungt inför matchen som börjar kvart i fyra på sporthallen, för dom som vill komma o kolla ;) hahah. men vi har samling halv tre tror jag det var,måste kolla med emelie sen. har kollat nu o samlingen är halv tre. nu är det väl bra att börja tagga , älskar ordet :D
är lite nervös i fall inte armen håller o det bara blir väre, men ska inte tänka så då lär det väl bra bli så.iaf alltid för mig nu ska jag packa väskan o fixa mig lite så jag har det gjort i god tid så vi inte kommer försent som vi alltid gör, inte alltid kul att alltid komma sist ;D alla dampar ju i skolan så då lär väl dom snart göra det i handbollen också!




önska oss ett lycka till !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?