film lördag

2010-02-06, 20:20:58 / Kategori: en vanlig dag

ja o emelie vaknade vid elva o sen kunde vi inte somna om fast vi kanske skulle behövt det efter som vi var lite småt döda , hahah men det är alltid gulligt. 
när klockan var ett åt vi frukost sen gick vi la oss o kollade klart på amarickan pei som vi inte gjorde i går kväll på grund av att emelie slockna ;)
vid tre tvingade vi ner oss på stan, emelie köpte jävligt mkt hår sprej och jag skulle köpt fisk mat till mina halvt döda fiskar men djuraffären var stängd -.-
efter nån eller några timmar på stan tog vi bussen tillbaka till emelie o då la vi oss o kollade på en till film, riktigt mysigt. sen var jag tvungen att ta bussen hem kvar över sex, när jag kom hem åt jag o ken o viktor ville komma men jag orka inte o fick inte dra till dom för har match i morgon.
fast nu ska jag  lägga mig i sängen o kolla på en mysig film



jag vet inte, men jag älskar bilden ♥


emelie bästa briheim

hade sjukt kul :D men då är det vell som det ska <3



Älskar dig hjärtat <3



2010-02-06, 21:02:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?