lördags kväll

2010-02-28, 00:19:40 / Kategori: en vanlig dag
kom nyligen hem från linnea.
vi har haft en super mysig kväll, med film o massa gott.
känner mig lite lagom tjock nu, men det lär väl gå över..
fick också en försenad födelsedags present, eller försenad o försenad
vi har alltid glömt den när vi träffats, jaja den var jätte gullig!
en super mysig halsduk, tack linnea!

nu börjar jag måilla för på måndag börjar skolan o jag pallar inte med det
asså att skolan börjar, inte så farligt! men att gå på alla dessa lektioner o alla prov som
kommer det är en mardröm som aldrig kommer försvinna.
hahah nu låter jag som värsta sykopaten, men blää på skolaan
att gå upp klockan halv sju, ingen höjdare direkt.

nu hade jag tänkt sätta på en bra film o lite mysiga kläder o ha det lite trevlig!
kanske slänger upp nåt lite inlägg senare, om jag orkar.
puss



tror bilden kommer från jennys trädgård, hihi den är grymt fin!

- saknar den människan jävligt mycket.

jenny

haha, mina blommor ;)



2010-02-28, 22:21:59 URL: http://jennyxinrancheng.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?