Mitt första inlägg!

2010-02-04, 21:09:04 / Kategori: en vanlig dag

hej! kom nyss innan för dörren, har varit o tränat med handbolls brudarna! Träningen gick bra fats kände fortfarande av armen sen matchen i helgen, inte bra. men det är lär vara över till nästa match, nog om det. dag en har jag spenderat i skolan som har varit helt okej fast rätt seg, vi slutade runt halv 4 och sen tog jag o emelie bussen hem, men i bussen vär det nå jävla geng som snacka om leggisns o tog i mitt hår. sen sa dom att en av dom var en vålteksman o efter det satt han kvar när de andra gått av, hahah då blev vi lite rädda fast han gick av bara nån holplats senare!när vi kom fram så åt vi och glode på tv så det var rätt lungt , sen packa o illa till träningen.men nu ska jag killa in i duschen! puss på kinden




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?