mitt i natten

2010-02-20, 02:58:41 / Kategori: en vanlig dag
sitter hemma hos tasevski o tar kort på när sötnosen sover :D  hahah ni skulle vara här
vi har haft en super mysig o riktig kall kväll, vi har gått runt hela stan ett och ett halft varrv typ o sjungt på massa knasiga låtar för att inte frysa till is, till sist hamna vi i stenkulla skiosken med lite roligt folk ;)
hahah asså fattar inte grejen med att lana o specielt inte på natten, jaja är man inte nörd så ä man inte

jag är stolt över mig själv för första gången host* det gick grymt bra för mig på matte provet eller testet, eller det känndes som det iaf. kännde mig kung på matte för en gång skull

jag är super pigg så får väl ta o hitta på nåt bussigt, medans jossan sover
pussgurka

gammla o goa bilder



HAHAHAHAH





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?