namn lös

2010-02-17, 20:19:12 / Kategori: en vanlig dag
hejsan hoppsan :D
kom nyss in från vinter kyllan, har varit ute med emelie o srungit o hoppat runt i den vitta snön.
nu är jag dyngsur o känner mig som en glass pinne , men ruuligt vare
som ni borde fatta så är jag på arnö nu o har varit i några timmar , fast ska bara äta sen ska jag o mamma till lägenheten igen!

lite kort om dagen bara för att jag inte kan uppdatera nu så mkt för jag inte har nån internet uppkopling hos mamma. det var frilufsdag i dag o jag o matilda bowlade med gustaf o jack på förmiddagen, jag & matilda vann :D o jag gjorde fyra streks tror jag det var sen sprang vi till bussen, men det vissade sig att vi fick sitta o vänta i över 20 min ist. när vi kom till stan åt vi alla fyra på city grilen o myste o skratta en heldel.
när vi ätit klart fick jag o matilda springa igenom halva stan för att hinna med bussen tillbaka till rosvalla, när vi kom tillbaka så var det fullt på bågskytte den tiden så vi fick vänta en timme, men vi njaöt av den timme i ishallen o kollade på alla gulliga skridsko åkare ;) hahah
bågskytte var så där vi tröttnade efter en halv timme o gick tillbaka till ishallen, sen tog vi bussen till stan.

matilda va hos mig en stund, efter nån timme var hon tvungen att gå för den bruden drar till barcelona i några dagar, jag kommer sakna dig! 

ska äta o dra till mamma nu, rumpahh

SannaNilsson

Hej gumman! :)

Har frågestund i bloggen medans jag är borta så ställ så många frågor du bara kan så jag har något att svara på sen när jag kommer hem ! :)

ha det bäst, massa kärlek.

<3



2010-02-20, 00:29:49 URL: http://sannasnilsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?