onsdag

2010-02-10, 19:53:31 / Kategori: en vanlig dag
mitt internet dampar det är därför jag inte skrivit något, bra att veta^^
idag gick jag i skolan till fem över två, hahhah i skolan spela jag hej knäckt med jossan, josefine o sandra fifaan vad vi garva, det gjorde dagen asså. tog sen bussen hem direkt efter skolan.när jag kom hem så la jag mig o kollade på harry potter o åt glass,rätt mysigt faktiskt. skulle ha träffat erik,men han var fortfarande sjuk så det får väl ta o bli en annan gång antar jag. krya på dig <3
fotbolls träning vare idag fast gick inte, har inte tränat fotboll på mer än en månad, vill faktiskt bara lägga av. men att bara sluta på nåt man hållt på med i så många år är svårt tro mig! + gothia i sommar (kanske) vi får se hur det blir,
en sista sak matilda var i skolan idag, kanske inte direkt helt frisk men jaja saknat henne som in i 17 o det har värkligen varit tomt utan henne i klassen :o älskar dig kvinna

just nu har jag grymt ont i huvudet o allt är värkligen bajs & skulle bara vilja försvina!

puss eller nåt



en otroligt söt bild ;)

Anonym

hahha, jag älskar dig oxå ebba<3



2010-02-12, 16:17:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?