orkar inte

2010-02-14, 17:53:43 / Kategori: en vanlig dag

asså just nu hatar jag mitt liv allt jag gör blir bara fel o alla är i mot mig på nåt sätt!
specielt mina knäppa föräldrar som tror dom vet allt o blir sura på mig för jag inte är miss perfekt -.-
orkar inte skriva om nåt specielt för matchen idag gick skit ändå fast vi vann,men vi spela så jävla kasst.
vill bara lägga den åt sidan. sen när jag kommer hem får mina föräldrar damp fråga inte vrf.
orkar fan inte gå till skolan i morgon, lär säkert hända nå mer att må dåligt för
och allt det här på alla hjärtansdag , hahha ingen lyckad dag precis

förlåt för värdens damp inlägg men behövde värkligen skriva det här, hoppas ni inte somna puss


melinda

alla är inte alls i mot dig ebba, och speciellt inte jag !

finns här om du behöver prata <3



2010-02-15, 12:28:29 URL: http://melindapadronn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?