dagar som denna böhövs

2010-11-04, 21:54:40 / Kategori: en vanlig dag
det blev ingen fotografering idag varken jag eller sanna hade nån ork till det
ingen av oss hade direkt sovit så bra inatt, så vi la oss i varsin soffa med en kopp
varm chocklad och massa peparkakor och bara hade det mysigt
vi kolla massa repriser av ph och en hel del topmodel
vid sex cyklade jag till tessin för att ha handbolls träning. var lite tidigt men aja bättre så än
sen som vanligt! träningen gick hyfsat lite småt jobbig men det är bara bra.
Nu sitter jag bara och väntar på att kl ska bli elva så jag kan se vad som händer i ph


Gullig bild från usm
älskar er starkt flickor !

Ida [Foto]

Hej, hur e det med dig? ;)



2010-11-04, 22:30:48 URL: http://fotoinfokus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?