vart är mannen som sa "det finns en lösning till alla bekymmer"

2010-11-25, 23:33:45 / Kategori: en vanlig dag

min dag har inte varit så speciell, började med skolan som rullade på helt okej.
efter skolan blev det en hel del snö! alltså inte okej att va typ 6 mot en ...
sen hade jag sällskap av gustaf o jack hem i det mysiga vädret.
när jag kom hem la jag mig i sängen o läste klart min engelska bok
vid halv 7 blev det träning o där efter duschen och soffan med datan i famnen
nu blir det natti natti för min del kram.


e

Är det sant att dina föräldrar skilt sig? eller det kanske inte är någonting du vill prata om...



2010-11-30, 21:08:42

amanda

fiin header :D



2010-12-09, 17:48:15 URL: http://amandaliindqvist.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?