åkt RAGGAR bil

2010-10-27, 22:41:59 / Kategori: en vanlig dag
kort och mkt skön dag i skolan. sen kom joel o hämta mig med sin mopebil
vi drog hem till han där alex o marcus var. anna (joels mamma) fyllde oxå år
så vi fikade o hade det jätte trevligt! efter ett tag drog marcus, sen kolla vi på film
o skrattade en hel del. helt galet alltså. var så jäkla härligt o träffa grabbsen igen
var senast skolavslutningen ja träffa alex o joel var innan partille. 
vid 18 skjusade joel mig till borgis där jag möte jossan, sen kolla vi på 8d o deras 
rock konsert! kul att se alla sjunga o bra var dom oxå!
nu har jag pluggat franska o när jag skulle sätta igång o läsa klart svenska boken
var den inte i mappen jag la den i.. alltså f**n vad arg jag är, kommer inte hinna nu :(
den ska va färdig läs o jag ska ha skrivit om den tills fredag. bajs 


mina muppar



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?