slutspurten av de som varit

2011-12-31, 14:25:10 / Kategori: en vanlig dag

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
inget jag kommer på


Årets bästa låt:
sexy and i know it! kan verkligen inte stå stil när den spelas
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
23:de december, då vindarna vände för familjen karlsson. 

Årets besvikelse:
att snart måste ja lämna min klass

Årets bästa vän(ner):
Ellen, evelina och linnea. men har också flera flera andra jag värdesätter otroligt mycket! 
speciellt de tjej gänget jag umgås med. alla dom är en bästa vän för mig också, helt klart
Årets bästa julklapp:
one piece

Önskade du dig något du inte fick?
skulle va justin bieber isånna fall..

Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga, kan inte hålla dem i alla fall!

Vilka länder besökte du?
under 2011 var det bara spanien om jag inte minns fel, hoppas de blir fler 2011

Ditt bästa köp?
mina lilla converse


Vad spenderade du mest pengar på?
troligtvis bara ytliga saker, även fast de inte känns så

Gjorde någonting dig riktigt glad?

det finns flera grejer som gjort mig glad, allt från mina reser med mina underbara tjejer från allt med handbollen och fotbollen. sen finns de små ögon blick som gjort en mega lycklig!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
hela maggios album - satan i gatan
baby - justin bieber
låna pengar - basutbudet
sexy and i know it - LMFAO
tagga - klubben
mr. saxobeat - alexandra stan
hilf mir fliegen - tokio hotel
och många fler. svårt att komma på ensam
Årets bästa resa?
spanien i två veckor, behövde den verkligen

Vad önskar du att du gjort mindre?
sovit bort dagarna

Årets bästa blogg:
styleways.devote.se

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar inte någon, men ändrat syn på vissa människor har jag!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

gjorde inget speciellt, blev mest att fira med familj o nogon enstaka vän.
nästa år ska bli minnes värt!

De bästa nya människorna du träffade?
fått många nya vänner iår, men mäst knytit hårdare band med dom ja redan känt!
men dom bästa nya är så klart Ellen, Evelina och Jennifer

Vad var de bästa du gjorde i somras?
har aldrig gjort så mkt som jag gjorde i somras, men de två grejer som var absolut bäst
var halmstad elitläger och karnevalen! fast även de impulsiva resorna till stocholm och norrköping
med mina fina. (skönaste var spanien)

Vem fick din nyårskyss?
lucas karlsson fick den äran 

Hur har du sett ut i år?
början av året var jag alldeles för blond o bryde mig ganska mycket om hur jag såg ut!
senare färgade jag brunt och trivdes med det. alltid varit ganska vardaglig i stilen men kan piffa till den ibland.
till sommaren la jag blonda slingor i håret o blev naturligt blond tack vare sommar solen. under första terminen i nian har ja bara kommit som jag är, inte orkat brytt mig alls om hår eller smink. min grej liksom!
men jag skiter i vad andra tycker, klarar inte av att se perfekt ut varje dag. tycker de är roligasre att göra sig fin när de bär av för utgång eller vid speciella tillfällen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?