myskväll i mängder

2011-03-13, 00:59:23 / Kategori: en vanlig dag
min kväll har jag tillbringat med finaste josephine.
börjsade med att hon och hennes kusin emelie mötte ´mig utan för dörren
sen gick vi hem till henne o badade, sen blev det middag efter det blev det en lång
promenix genom halva stan typ.. lr iaf nästan! sen blev det hela familjen framför tv o heja på
eric saade o daniel karlsson.. hehe aja mysigt vare iallafall. när vi kollat klart blev det en rolig men
kort rundra yatzy.rock. när småttingarna somnat popade ja o jossan popcorn o la oss i sängen o kolla
skräck film bajs va läskigt, kan ju nästan inte säga att vi kollade på riktigt för hade alltid en filt eller händerna
för ögonen, heh

nu sitter jag hemma i min kära säng o tänker sätta på ett avsnitt av one tree hill och bara gosssa
imorgon har jag bestämmt mig för att plugga lite.. men sen blir det match med 95orna, tagga


love u

josephine

Love you också<3



2011-03-13, 15:05:58 URL: http://jtasevski.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?