vad har jag gjort för fel för att behöva förtjäna allt jag varit med om

2011-03-15, 22:54:12 / Kategori: en vanlig dag
det var inte lätt att gå upp i morse, men upp kom jag även om ja kom försent o åg ut som ett lik
dagen rullade väl på som alla andra, när jag kom hem åt jag melis sen gick jag o sov middag
sen drog jag till träningen, lovar att jag kommer ha skaplig tränings värk imorgon! & nu har jag
faktist stretsat efter.. när jag kom hem åt jag mat o kildae sedan in i duschen för att nu sitta med
 ny duschat blött hår och skriva ett nytt inlägg på bloggen, yeaah! heh
ska sova tidigt idag har jag bestämmt mig för, men ska kolla igenom min franska först! för fick som 
lyckligt vis göra provet på resursen imorgon. skulle egentligen varit med sanna imorgon, men vi får ta det en annan dag eftersom jag har sjukgymnast efter skollan + franska provet "/ .
saknar dig verkligen hemskt mycket syster!

sanna

saknar dig syster !!



2011-03-16, 22:36:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?