lol, i want you.

2012-04-14, 00:34:27 / Kategori: en vanlig dag
idag har jag sovit!!! och bara tagit det jätte lugnt tills jag bestämde mig för
att trotsa vädret och bli mött av emelie för att sedan gå till henne.
vi dunka musik för hela stan hade det allmänt bra, åt mat och kolla
massa gamla härliga/galna bilder och videos sen sexan och sjuan!
fan va härliga år, saknar det som fan. allt var lättare än man trodde då.

på kvällen drog vi och kolla bio med johan och marcus! vi såg

Battleship och den var inget vidare speciellt, men helt okej värd ändå.

nu ska jag kolla på min älskade peter pan och dröma mig bort en aning.
imorgon hoppas jag på lite full fart, men får se hur det blir med det.
puss


bild på: Jenny,Alva,Mig och Emelie från sommaren till 7:an ♣



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?