me, you and whatever

2012-04-29, 16:03:09 / Kategori: en vanlig dag
hemma nu efter en grymt härlig helg! vi har haft fint väder,ätit toppen god mat och skrattat oss blåa i ansiktet.
vi har tagit massa foton som ni ser i inlägget under, cyklat runt över allt, solat, spelat in cp videos och bara umgåts.
har verkligen varit skönt att komma bort från allt det vardagliga bara för några dagar. behövdes verkligen.
för en gång skull känner jag mig utvilad efter en helg även fast jag gjort massa. har känt mig som en 95 åring
dom här dagarna också.. pågrund av sjukt jobbig träningsvärk! länge sen jag haft så grov träningsvärk!!!
är efter både alla armhävningar sen fotbolls träningen och sen gymet i fredags. haha.

idag hade jag tänkt städa mitt rum, sola med emelie om jag nu får tag på människan, duscha länge
och handla godis med linnea till morgon dagen. känns som ett bra slut på den här helgen och månaden.
tror det också blir myskväll med mamma ikväll



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?