sometimes we're broken and we don't know why.

2012-04-21, 17:48:23 / Kategori: en vanlig dag
förlåt för dåligt skrivande från min del.
i torsdags hade jag engelska np som gick helt okej, jobbigt som attans.
sen tränade jag med jossan på friskis. det var iprincip det jag gjorde.

igår efter skolan drog jag och emelie till henne i bryngan där vi båda somnade...
sen tog vi tag i våra liv ochtog vi åkte hit, jag städade lite sen tog vi det bara lugnt
och senare kom johan och marcus hit! gick till filmkedjan och hyrde en film och köpte
cola. vi popade popcorn och hade en fin hemmakväll/myskväll. riktigt skönt att bara
inte göra något speciellt! somnade sent som vanligt igår så sov ganska länge idag.

men idag har jag hunnit städa rumet tränat lite på egen hand, 100 situps & 100 rygglyft
eftersom jag inte orkade ta mig till gymet! och de stängde tre idag. sen har jag handlat
åt mamma och gått en promenad med emelie. nu sitter jag i min säng och orkar inte ett
skit, men ska plugga lite biologi! sen vid sju ska jag träffa ellen, vi tänkte sola! sen får vi
se vad kvällen leder oss.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?