you scare me

2012-03-29, 21:30:00 / Kategori: en vanlig dag
kom nyss ut ur duschen, kändess sjukt creepy att inte ha långt hår när jag skulle tvätta det..
tönt som jag är tänker jag på sånt! var bara en snabbis på sporthallen eftersom jag kom på att
jag glömt mina cykel nycklar.så var tvungen att vända för skulle hämta cykeln på skolan pga att
jag är så jävla klantig och glömde bort att jag cyklade till skolan och gick istället.. så typiskt.

hittade förresten ett par apsnygga skor och solglasögon på stan som jag tänker köpa nästa vecka eller
kanske imorgon bror på om jag hinner! I morgon är det fredag och tiden går ibland läskigt fort,
men ska bli skönt med ännu en helg. morgon dagen kommer bli en riktigt bra och härlig fredag.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?